وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل

ساخت وبلاگ

 

باریک‌ترین خانه در جهان
این خانه باریک‌ترین خانه در جهان به نام «کرت هاوس» است.این خانه توسط معماری لهستانی به نام «یاکوب اشتزنه» طراحی و بین 2ساختمان ساخته شده است، پهنای آن بین 72 تا 122 سانتی‌متر است.

 
وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 453 تاريخ : چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت: 15:34

 یه جایی یه مطلبی رو با این مضمون خوندم که گریه باعث آرامش آدم میشه و... . اما وقتی خودم تجربش کردم فهمیدم که اون مطلب درست بوده. بعضی وقتا یه کوه غم رو دل آدم سنگینی میکنه. اون وقته که نمیدونی چکار کنی. یادمه چند ماه پیش به خاطر یه موضوعی خیلی ناراحت بودم. شب تلویزیون یه سریالی رو نشون میداد. اون قسمت سریال خیلی احساسی بود. اون شب تو خونه تنها بودم. به بهونه ی سریال سر خودم رو کلاه گذاشتم ویه دل سیر گریه کردم. اونقدر گریه کردم که حتی یه قسمتی از لباسم خیس شد. بعدش خیلی راحت شدم. شاید برای یه پسر سوم دبیرستانی این کارعجیب باشه. ولی اون شب فهمیدم که گاهی وقتا آدم نیاز داره بچه بشه و گریه کنه. از نظر من وقتی آدم تو این جور شرایطی گیر میکنه باید با خدا حرف بزنه و شایدم همراه اون حرف زدن گریه کنه. شما هم امتحان کنین. شاید جواب داد.
وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 436 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 13:38

ما انسانها گاهی نعمت هایی رو داریم که شاید داشتن اونا برای ما عادی شده وبهشون توجه ی کافی نداریم. در حالی که در واقعیت اونا خیلی برای ما مهمن. میدونین کی قدر اون نعمتها رو میدونیم؟ خیلی ساده ست. وقتی که از دستشون میدیم. اون وقته که به خودمون میایم و میفهمیم که چه نعمت بزرگی رو داشتیم و بهش بی توجه بودیم. ولی خدا از چیزایی خبر داره که ما از اونا بی اطلاعیم. شاید داشتن اون نعمت به صلاحمون نبوده یاشاید...! مهم اینه که در هر شرایطی شکر گزار خدا باشیم و از همین لحظه تصمیم بگیریم به اطرافمون بیشتر توجه کنیم وقدر داشته هامون رو بدونیم تا اگه یه روزی از دستشون دادیم حسرت نخوریم.

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 414 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392 ساعت: 13:00

 ریگ جن منطقه‌ای کویری و دارای تپه‌های ماسه‌ای (تلماسه) در کویر مرکزی ایران است.

به گزارش افکارنیوز، این منطقه در جنوب سمنان، شرق دریاچه نمک، شمال انارک و غرب جندق قرار دارد.

این منطقه به دلیل وسعت زیاد و نداشتن چشمه یا چاه آب در گذشته محل عبور کاروان‌ها نبوده و فقط در سال‌های اخیر چند گروه به آن منطقه رفته‌اند. و وسعتی برابر با 3800 کیلومتر مربع دارد.



محلی‌های این منطقه، چوپان‌ها و ساربان‌ها معتقدند که اگر کسی پایش به ریگ جن برسد، بلافاصله ناپدید و توسط ارواح و موجودات ماورایی به قلب ریگ‌جن فرستاده می‌شود!

یکی از کاوشگران می‌گوید که حتی شتر‌های اهالی کویر هم وقتی به این منطقه می‌رسند، می‌ایستند و به هیچ عنوان حرکت نمی‌کنند!

آیا واقعاً این منطقه مثلث برمودای ایران است؟ «آلفونز گابریل» اتریشی و یک کاوشگر سوئدی قصد داشتند این منطقه را کشف کنند، اما هیچ کدام نتوانستند از این بخش از کویر عبور کنند و ناچار به سمت یزد برگشتند.

ریگ جن، شگفت‌انگیز‌ترین اسرار‌آمیز‌ترین و ترسناک‌ترین منطقه ایران است، با باتلاق‌های سهمگین که مرگ را برای هر موجودی زنده‌ای به ارمغان می‌آورد. اتفاقات بی‌پاسخ و توجیه نشده بسیاری در این منطقه روی داده است و نمکزار‌های این منطقه محل قتل و دفتن موجوات زنده بسیاری بوده است.
وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 410 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت: 23:27

شکرگزاری در هر زمان امری بسیار مهم است. در هر شرایط چه خوب،چه بد،چه آسان، چه سخت و... باید قدر داشته هایمان را بدانیم و خدا را به خاطر آن ها شاکر باشیم. شاید یکی از دلایلی که باعث نارضایتی ما در زندگی میشود این است که همیشه به ظاهر زندگی دیگران نگاه میکنیم و به زندگی آنان که ظاهرا وضعشان از ما بهتر است غبطه میخوریم. پس به یاد داشته باشیم هیچ گاه ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنیم و اگر نعمتی را به دست نمی آوریم یا از دستش میدهیم در هرحال خدا را شکر کنیم زیرا او صلاح ما را بهتر از هر کس دیگر میداند و اوست که به ما از خودمان مهربانتر است.

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 472 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392 ساعت: 13:02

خبرنامه